Obchodní podmínky
Postavení
I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
1. Všeobecné podmínky byly vydány v souladu s § 1751 odst. 1 písm. 1 písmeno
1. Zákon č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník v platném znění změněných, vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Obchodní společnost se sídlem v Polsku, Bello, Adam Priebe 42-300 Myszków, Ul. Nowowiejska 6, NIP: 577-176-19-98 IDS: 241570469 e-mail: bello24@gmail.com tel +48 500193880 - - - - - - - - - - - - - Sklad v ČR: Prosím. zašlete zboží, které je třeba řešit níže. CzechLogistic - Bello Vratimovská 681/80 71900 Ostrava - Kunčice Osobní odběr na výše uvedené adrese není možný. Pouze zásilková objednávka.
2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“). ") prostřednictvím webového rozhraní na webové stránce dostupné na internetu. adresa: www.bello24.cz (dále jen „internetový obchod“).
3. Řád tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Odchylná ujednání kupní smlouvy mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. 4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva jsou vyhotoveny v českém jazyce.
II. INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH
1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u každého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech poplatků a nákladů na vrácení zboží, pokud jej pro svou povahu nelze vrátit obvyklou poštovní cestou. Ceny produktů jsou platné, pokud jsou uvedeny v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje uzavření kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2. Veškerá prezentace zboží zařazená v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní a prodejní smlouvu na toto zboží.
3. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží jsou zveřejněny v internetovém obchodě. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze při doručování zboží na území České republiky.
4. Slevy z kupní ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, pokud se prodávající a kupující nerozhodnou jinak.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
1. Náklady vzniklé kupujícímu v souvislosti s použitím komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefon) si hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
2. Kupující objednává zboží následujícím způsobem: prostřednictvím svého Zákaznického účtu, pokud se dříve zaregistroval v E-shopu, vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
3. Kupující si při objednávce zvolí zboží, množství, způsob platby a dodání.
4. Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a měnit údaje uvedené v objednávce. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího, že se seznámil s těmito předpisy.
5. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky zašle kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující uvedl při zadávání objednávky. Toto potvrzení je automatické a nepředstavuje smlouvu. Přílohou potvrzení jsou aktuální předpisy prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je kupujícímu doručeno na e-mailovou adresu kupujícího. / Prodávající neprodleně po obdržení objednávky zašle kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující uvedl při objednávce. Toto potvrzení je považováno za smlouvu. Přílohou potvrzení jsou aktuální předpisy prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
6. Pokud prodávající nemůže splnit některý z požadavků uvedených v objednávce, zašle kupujícímu na e-mailovou adresu upravenou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy, v takovém případě je kupní smlouva uzavřena potvrzením přijetí nabídky kupujícím zaslaným prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto řádech.
7. Veškeré objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud prodávající neobdrží oznámení o objednávce. Kupující může zrušit objednávku na e-mailovou adresu prodávajícího uvedenou v těchto podmínkách.
8. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo při objednávce, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že došlo ke zjevné technické chybě prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo při objednávce. kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o přijetí objednávky dle těchto obchodních podmínek. Prodávající bez zbytečného odkladu informuje kupujícího o chybě a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu opravenou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v tomto případě uzavřena potvrzením jejího přijetí kupujícím na elektronickou adresu prodávajícího.
IV. ZÁKAZNICKÝ ÚČET
1. Na základě registrace kupujícího v internetovém obchodě získává kupující přístup do svého zákaznického účtu. Kupující může objednávat zboží ze svého zákaznického účtu. Kupující může objednávat zboží i bez registrace.
2. Při registraci zákaznického účtu a při objednávce je kupující povinen uvádět pravdivé a správné údaje. Údaje v uživatelském účtu je kupující v případě jejich změny povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při zadávání objednávky zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3. Přístup k účtu Zákazníka je zabezpečen přihlašovacím jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost o informacích nezbytných k získání přístupu do jeho Zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
4. Kupující není oprávněn umožnit třetím osobám využívat zákaznický účet.
5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet již nevyužívá či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet může být nedostupný 24 hodin denně 7 dní v týdnu, zejména z důvodu nutné údržby počítačového hardwaru a softwaru prodávajícího, popř. potřebnou údržbu hardwaru a softwaru třetích stran.
V. PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODÁNÍ ZBOŽÍ
1. Cenu zboží a veškeré náklady související s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby: dobírkou při převzetí zboží,
2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, zahrnuje kupní cena i náklady spojené s dodáním zboží.
3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží.
4. Při platbě prostřednictvím platební brány se kupující řídí pokyny příslušného poskytovatele elektronických plateb. [S16]
5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
6. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu ani jinou obdobnou platbu. Zaplacení kupní ceny před odesláním zboží nepředstavuje zálohu.
7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat dosažené příjmy online u správce daně, v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin
8. Zboží je kupujícímu dodáno: na adresu uvedenou kupujícím v objednávce
9. Způsob doručení se volí při zadávání objednávky.
10. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu dopravy a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy určen na zvláštní přání kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
11. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo uvedené kupujícím v objednávce, je kupující povinen vyzvednout si zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno doručit zboží vícekrát nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží nebo náklady spojené s jiný způsob doručení.
12. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat stav obalu zboží a v případě zjištění závad neprodleně informovat přepravce. V případě poškození obalu svědčícího o neoprávněném přístupu k zásilce není kupující povinen zásilku od přepravce vyzvednout.
13. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je zaslán na elektronickou adresu kupujícího. / Daňový doklad je přiložen k dodanému zboží.
14. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození nebo ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy byl kupující k převzetí zboží vyzván, avšak v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil. VI.
VI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dnů ode dne převzetí zboží, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí. ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelné opakování dodávek zboží.
3. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, včetně: poskytování služeb, pokud byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v v tomto případě nemá právo na odstoupení od smlouvy o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu bez ohledu na vůli prodávajícího a k němuž může dojít. během lhůty pro odstoupení od smlouvy na dodávku alkoholických nápojů, které je možné dodat až po třiceti dnech a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu mimo kontrolu prodávajícího, na dodávku zboží, které bylo upraveno v souladu s na přání kupujícího nebo pro jeho osobu dodání zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, dodání zboží v uzavřeném obalu, z něhož kupující odstranil obal a z hygienických důvodů není možné je vrátit, solidní dodávka nebo videozáznamy nebo počítačové programy, pokud byl poškozen jejich originální obal, dodání novin, periodik nebo časopisů, dodání digitálního obsahu, pokud nebyly dodány na hmotný nosič a byly dodány s předchozí výslovný souhlas kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, přičemž prodávající před uzavřením smlouvy kupujícího sdělil, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, v ostatních případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku .
4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít standardní formulář pro odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na adresu elektronické pošty prodávajícího nebo doručovací adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající neprodleně potvrdí kupujícímu přijetí formuláře.
6. Při odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů ode dne, kdy prodávající odstoupil od smlouvy. Náklady na navrácení zboží prodávajícímu nese kupující, a to i v případě, že zboží nemůže být pro svou povahu zasláno zpět obvyklou poštovní cestou.
7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něj stejným způsobem přijal. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem, pouze pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím žádné další náklady.
8. Pokud kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží nabízený prodávajícím, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
9. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
10. Kupující je povinen vrátit prodávajícímu zboží v nepoškozeném, nepoškozeném a neznečištěném stavu a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží má prodávající právo jednostranně započíst s nárokem kupujícího na vrácení kupní ceny.
11. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zboží, nedostupnosti zboží nebo v případě zastavení výroby nebo dovozu zboží výrobcem, dovozcem nebo dodavatelem zboží. Prodávající neprodleně informuje kupujícího na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce a vrátí mu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem nebo způsobem určeným kupujícím do 14 dnů ode dne. oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.
bello24.cz_CZ_ZorovyFormularRroOdstoupení od smlouvy
https://www.shoptet.cz/vzorovy-formular-pro-uplatneni-reklamace-pro-eshop/
VII. Práva na vadné provedení
1. Prodávající kupujícímu zaručuje, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že při převzetí zboží kupujícím: zboží má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má vlastnosti popsané prodávajícím nebo prodávajícím. výrobce nebo vlastnosti, které kupující vzhledem k povaze zboží a na základě jimi prováděné reklamy očekával, se zboží hodí k účelu, který je prodávajícím určen nebo k účelu, ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, zboží odpovídá v jakostních nebo provedení podle objednaného vzorku nebo předlohy, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluvního vzorku nebo předlohy, zboží je ve správném množství, velikosti nebo hmotnosti a zboží odpovídá zákonným požadavkům.
2. Prodávající má povinnosti z nesprávného plnění, minimálně v rozsahu, ve kterém přetrvávají povinnosti z nesprávného plnění ze strany výrobce. V opačném případě má kupující právo na reklamaci vady spotřebního zboží do dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
3. Je-li na prodávaném zboží, jeho obalu, návodu připojeném ke zboží nebo reklamě v souladu s jinými předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, platí ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po stanovenou dobu způsobilé pro obvyklé použití nebo si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného provedení nebo záruční doba do doby, než kupující může vadné zboží užívat.
4. Ustanovení obsažená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené obvyklým užíváním, použité zboží na vadu odpovídající míře opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. používání nebo opotřebení, převzetí kupujícím nebo pokud to vyplývá z povahy zboží. Kupující nemá právo z vadného provedení, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, nebo pokud vadu kupující sám způsobil.
5. V případě zjištění vady může kupující uplatnit reklamaci u prodávajícího a požadovat: výměnu zboží za nové, opravu zboží, přiměřené snížení kupní ceny, odstoupení od smlouvy.
6. Kupující má právo odstoupit od smlouvy: má-li zboží podstatnou vadu, nemůže-li věc řádně užívat pro opětovné objevení se vady nebo vady po opravě, jde-li o zboží s větším počtem vad.
7. Porušení smlouvy je podstatné, protože porušující strana v době uzavření smlouvy věděla nebo měla vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, kdyby porušení předvídala. 8. V případě vady představující nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, zda se jedná o vadu odstranitelnou či neopravitelnou), má kupující právo na odstranění vady nebo na přiměřené snížení kupní ceny.
9. Pokud lze po opravě vadu odstranit (zpravidla třetí reklamace stejné vady nebo čtvrtá reklamace jiných vad) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla alespoň tři vady současně), kupující má nárok na slevu z kupní ceny zboží nebo odstoupení od smlouvy.
10. Při uplatnění reklamace je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil. Změna výběru bez souhlasu prodávajícího je možná pouze v případě, že kupující žádal odstranění neopravitelné vady. Neuplatní-li kupující svá práva při podstatném porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
11. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, může kupující po odstoupení od smlouvy požadovat vrácení celé kupní ceny.
12. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není povinen nároku kupujícího vyhovět.
13. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží, proto se na zboží vztahuje sleva.
14. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v jakékoli provozovně, kde lze reklamaci přijmout, případně v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu písemně potvrdit, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob jejího vyřízení kupující požaduje, dále datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení. opravy a dobu trvání nebo písemné odůvodnění. zamítnutí reklamace.
15. Prodávající nebo jím pověřený pracovník posoudí reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba odpovídající druhu výrobku nebo služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena neprodleně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marně se marné uplynutí této lhůty považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající projeví vůli kupujícího (uplatnit právo z vadného plnění).
16. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku projednání reklamace.
17. Právo z vadného provedení nemá kupující, pokud před převzetím věci věděl, že věc má vadu, nebo pokud vadu kupující sám způsobil.
18. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na vrácení nákladů vynaložených úmyslně v souvislosti s reklamací. Toto právo může kupující uplatnit u prodávajícího do jednoho měsíce od uplynutí záruční doby, jinak nebude soudem uznáno.
19. Kupující si může zvolit způsob reklamace.
20. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění upravují § 1914 až 1925, 2099 až 2117 a 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákon č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, pokud to povaha věci nebo vada nevylučuje. Do této lhůty se nezapočítává doba, po kterou kupující nemůže užívat věc, pokud odůvodnil reklamaci vady.
21. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.
VIII. ZÁSOBOVÁNÍ
1. Smluvní strany si mohou zasílat jakoukoli písemnou korespondenci elektronicky.
2. Kupující je povinen zasílat prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto řádech. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu či v objednávce.
IX OSOBNÍ ÚDAJE
1. Veškeré informace, které poskytnete v rámci naší spolupráce, jsou důvěrné a tak s nimi nakládáme. Pokud nám neudělíte svůj písemný souhlas, nebudeme vaše údaje používat k jinému účelu, než je plnění smlouvy, s výjimkou vaší e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílány obchodní informace, jak to vyžaduje zákon, pokud se neodhlásíte. Tato sdělení se mohou týkat pouze podobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduše odhlásit (zasláním dopisu, emailu nebo kliknutím na odkaz v obchodním sdělení). E-mailová adresa bude za tímto účelem uložena po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi stranami. X. Mimosoudní řešení sporů 1. Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/ cs , odpovídá za mimosoudní řešení spotřebitelských sporů práv vyplývajících z kupní smlouvy. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy .
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem v souladu s Nařízením (EU) č. 524/2013 Evropského parlamentu a Rady ze dne 21. května 2013 o online řešení sporů a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o online řešení sporů).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenské oprávnění vydává příslušný živnostenský úřad na vlastní odpovědnost. Česká obchodní inspekce dále ve vymezeném rozsahu dohlíží na dodržování zákona č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele.
XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Veškeré smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím v souladu s právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, strany sjednávají, že vztah se řídí právním řádem České republiky. Tím nejsou porušena práva spotřebitele podle obecně platných právních předpisů.
2. Prodávající není vůči kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. 1 písmeno 1 písmeno e) občanského zákoníku.
3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu včetně rozvržení stránky, fotografií, videí, grafiky, ochranných známek, log a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Bez souhlasu prodávajícího je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jakoukoli jejich část.
4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku cizích zásahů do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít nepříznivý vliv na jeho fungování, a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by jemu nebo třetím osobám umožnila zasahovat či užít programové vybavení nebo další prvky tvořící internetový obchod nebo je užívat. internetový obchod, jeho součásti nebo software způsobem, který není v souladu s jeho účelem nebo zamýšleným použitím.
5. Kupující přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 1 písm 1 písmeno 2 občanského zákoníku.
6. Kupní smlouva spolu s obchodními podmínkami jsou archivovány prodávajícím v elektronické podobě a nejsou dostupné.
7. Obsah předpisů může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění předpisů. 8. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy tvoří přílohu pravidel.
Tyto obchodní podmínky platí od 24. června 2020.